Επικοινωνήστε μαζί μας 24640 24644|info@thessinergio.gr
stratoudakis
Kamaris
maliouras
ΓΕΑ
ΤΟΨΗΣ
Express ΚΤΕΟ Κοζάνης

Έλεγχος 10 Σημείων

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται το φαινόμενο της παράτασης των service ρουτίνας και των γενικών service του αυτοκινήτου από την πλευρά των καταναλωτών. Σύμφωνα με έρευνα του www.thessinergio.gr, 8 στους 10 ιδιοκτήτες Ι.Χ. επισκέπτονται το συνεργείο τους μονάχα όταν προκύψει κάποια βλάβη η οποία χρήζει άμεσης επιδιόρθωσης.

Όπως καταλαβαίνουμε, αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της γενικότερα κακής οικονομικής κατάστασης της χώρας μας. Παράλληλα όμως συμβαίνει διότι οι ιδιοκτήτες των συνεργειών αυτοκινήτων στη χώρα μας και γενικότερα ο κλάδος του συνεργείου, δεν έχει καταφέρει να πείσει το καταναλωτικό κοινό για την σημασία των προληπτικών ελέγχων και των service του αυτοκινήτου.

Έτσι, με κάποια σιγουριά, μπορούμε να πούμε πως για το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν επισκέπτονται το συνεργείο τους σε τακτική βάση, δεν ευθύνεται μόνο η οικονομική τους κατάσταση, αλλά και η αδυναμία από την πλευρά των συνεργείων να επικοινωνήσει την σημαντικότητα αυτών των επισκέψεων. Στο www.thessinergio.gr θεωρούμε πως αν περιμένεις κάτι συγκεκριμένο από τον πελάτη σου, αρκεί να του το ζητήσεις.

Με αυτή την λογική, θα πρέπει να ζητήσουμε από τους πελάτες μας να μας επισκέπτονται συχνά και όχι μόνο όταν συμβεί κάποια βλάβη η οποία χρήζει άμεσης αντιμετώπισης. Βέβαια, ο τρόπος με τον οποίο θα το ζητήσουμε μπορεί να καθορίσει το αποτέλεσμα και εδώ είναι που ερχόμαστε εμείς! Ας δούμε λοιπόν τον τρόπο με τον οποίο θα καταφέρουμε να αυξήσουμε τις επισκέψεις των πελατών στο συνεργείο μας, προς όφελος μας και σίγουρα προς όφελος τους.

Μέθοδος: Πριν – Μετά – Γέφυρα

Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια στην διαφήμιση και είναι από τις πιο πετυχημένες μεθόδους για να περάσουμετο μήνυμα μας στον καταναλωτή. Ας δούμε το κάθε βήμα ξεχωριστά:

  1. Πριν: Παρουσιάζουμε τον κόσμο με δεδομένο ένα πρόβλημα Α (στην συγκεκριμένη περίπτωση το πρόβλημα είναι η κακή κατάσταση των οχημάτων, η οποία οδηγεί σε περισσότερα έξοδα μακροχρόνια και στην ελλιπή ασφάλεια για τους αναβάτες).

  2. Μετά: Παρουσιάζουμε μια κατάσταση στην οποία το πρόβλημα Α έχει λυθεί.

  3. Γέφυρα: Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας ως τη λύση για να φτάσει ο καταναλωτής στο Μετά”.

Ας χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα του συνεργείου αυτοκινήτων, για να κατανοήσουμε καλύτερα τα όσα αναφέραμε έως τώρα. Το μήνυμα μας θα είναι το εξής:

Όταν δεν επισκεπτόμαστε τακτικά το συνεργείο αυτοκινήτων μας, οδηγούμε ένα όχημα το οποίο δεν είναι ασφαλές για εμάς και τους γύρω μας. Παράλληλα, τα χρήματα που ξοδεύουμε μακροχρόνια είναι πολύ περισσότερα, λόγω διάφορων βλαβών που προκύπτουν και θα μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί. Σκεφτείτε πως θα ήταν να εξοικονομείτε έως και 1000€ το έτος με τακτικές επισκέψεις στο συνεργείο σας. Επισκεφτείτε το συνεργείο μας για τον Έλεγχο 10 Σημείων που προσφέρουμε, νιώστε ασφαλείς για εσάς και τους δικούς σας ανθρώπους και εξοικονομήστε χρήματα άμεσα.

Το μήνυμα στην παραπάνω παράγραφο είναι ξεκάθαρο και άμεσο. Αν σκεφτούμε λογικά, ποιος δεν θέλει την ασφάλεια του και την εξοικονόμηση χρημάτων; Αυτό, το προσφέρουμε εμείς, μέσω του προγράμματος που εφαρμόζουμε κάθε φορά. Ο σχεδιασμός του προγράμματος γίνεται με βάση τις δυνατότητες και ανάγκες του κάθε συνεργείου.

Τα 10 Σημεία

Ένας έξυπνος τρόπος προσέγγισης είναι όπως είπαμε η δημιουργία ενός προγράμματος το οποίο θα δελεάζει” τους πελάτες μας, ώστε να νιώθουν πως εμείς μπορούμε να προσφέρουμε την πραγματική λύση επάνω στο πρόβλημα που τους παρουσιάσαμε. Στο www.thessinergio.gr, επιλέξαμε 10 σημεία ελέγχου, τα οποία είναι αρκετά σημαντικά και τα οποία θα πρέπει να ελέγχονται σε μια τέτοια επίσκεψη. Ας τα δούμε:

  1. Έλεγχος στα φρένα

  2. Έλεγχος στα φώτα – φανάρια

  3. Έλεγχος στάθμης υγρών (λάδια, αντιψυκτικό, νερό κα.)

  4. Έλεγχος συστήματος κλιματισμού

  5. Έλεγχος ελαστικών

  6. Έλεγχος μηχανής και διαρροών

  7. Έλεγχος στους ιμάντες

  8. Έλεγχος στους υαλοκαθαριστήρες

  9. Έλεγχος στα ψαλίδια του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος

  10. Έλεγχος ενδείξεων καντράν και καλωδιώσεων

Έχοντας βρει και καταγράψει τα σημεία τα οποία θεωρούμε ως σημαντικότερα, αρκεί τώρα να επικοινωνήσουμε το μήνυμα μας στους πελάτες μας και να τους ενθαρρύνουμε να επισκέπτονται συχνότερα το συνεργείο μας.

Για να το επιτύχουμε, μπορούμε: να τυπώσουμε φυλλάδια στα οποία θα χρησιμοποιούμε την μέθοδοι παρουσίασης ενός προβλήματος που είδαμε πιο πάνω, εφόσον έχουμε ιστοσελίδα να δημιουργήσουμε κάποιο ανάλογο Banner το οποίο θα υπάρχει στην αρχική σελίδα μας, να κάνουμε ανάλογες δημοσιεύσεις στα Social Media στα οποία διατηρούμε εταιρικό προφίλ και να δημιουργήσουμε κάποιο Banner εντός του συνεργείου, το οποίο θα επικοινωνεί ξεκάθαρα το μήνυμα μας.

Στο τέλος αυτού του άρθρου θα βρείτε ένα poster μεγέθους 42×59.4cm, το οποίο μπορείτε να εκτυπώσετε σε καλή ποιότητα χαρτιού και να κρεμάσετε σε 2 έως 3 εμφανή σημεία εντός του συνεργείου σας. Κάνετε κλικ στο σύνδεσμο που ακολουθεί και πατάτε Download, ώστε να αποθηκευθεί το αρχείο στον Η/Υ σας.

Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με όλη την διαδικασία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η ομάδα βρίσκεται δίπλα σας σε κάθε βήμα, μικρό ή μεγάλο. Η επικοινωνία του μηνύματος μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους είναι ίσως το δυσκολότερο κομμάτι στην σχέση αγοράς και πώλησης. Όταν όμως είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους πελάτες μας και προσπαθούμε να τους επιδείξουμε τα οφέλη από μια συγκεκριμένη διαδικασία, τα αποτελέσματα θα μας επιβεβαιώσουν.

Αλήθεια, εσύ τι σκέφτεσαι για εμάς; Θέλουμε πολύ να μάθουμε, για να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε! Στείλε μας μήνυμα στο info@thessinergio.gr, επικοινώνησε μαζί μας μέσω των σελίδων μας σε Facebook και LinkedIn (μην ξεχάσεις να μας κάνεις Like!) και καλέσε μας στο 24640 24644.