Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών Συνεργείου Αυτοκινήτων
Στις μέρες μας η πληροφορία είναι δύναμη και αυτός που κατέχει την πληροφορία, διαθέτει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά στη οποία δραστηριοποιείται. Αρκετές φορές, υποβαθμίζουμε το γεγονός ότι οι πληροφορίες είναι τόσο σημαντικές για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της εταιρίας μας και δίνουμε έμφαση σε λιγότερο σημαντικά θέματα.
Αν σκεφτούμε με απλή λογική, δεν θα ήταν αρκετά σημαντικό να γνωρίζουμε τι σκέφτονται οι πελάτες μας για εμάς; Παράλληλα, αν είχαμε ακριβή στοιχεία για τους πελάτες μας, δεν θα μπορούσαμε να τους διαχειριστούμε καλύτερα; Εμείς στο thessinergio.gr, θεωρούμε πως όσο περισσότερα στοιχεία έχουμε για τους πελάτες μας – στοιχεία τα οποία προφανώς δεν προσβάλλουν την ιδιωτικότητα τους αλλά που αφορούν μόνο την μεταξύ μας επαγγελματική σχέση – τόσο καλύτερη θα ήταν η συνολική εμπειρία που θα τους προσφέραμε και άρα οι πελάτες μας θα ήταν πιο ικανοποιημένοι από εμάς.
Με σκοπό λοιπόν να μάθουμε τι σκέφτονται οι πελάτες μας για εμάς, σχεδιάσαμε ένα σύντομο και ταυτόχρονα ουσιαστικό Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών το οποίο θα μας βοηθήσει να λάβουμε σημαντικές πληροφορίες αναφορικά με το τι σκέφτονται οι πελάτες μας για εμάς. Ένα πολύ σημαντικό σημείο είναι πως στο Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών διατηρείται η ανωνυμία, δίνοντας έτσι κίνητρο στους πελάτες μας να είναι ειλικρινείς με τις απαντήσεις τους.
Το ερωτηματολόγιο χωρίζεται σε τρία μέρη και περιέχει συνολικά 8 ερωτήσεις. Δημιουργήσαμε ένα όσο το δυνατό πιο απλό Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών, το οποίο δεν απαιτεί ιδιαίτερο χρόνο ολοκλήρωσης και ούτε ιδιαίτερη σκέψη. Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε από κάθε ενότητα είναι εξίσου σημαντικές και μπορούν να μας οδηγήσουν σε σημαντικά συμπεράσματα.
Διαχείριση Ερωτηματολογίων
Αρχικά, έχουμε επιλέξει την διάσταση Α2 για το ερωτηματολόγιο μας. Επιλέγουμε κατά προτίμηση ένα σκληρό χαρτί εκτύπωσης, ώστε να δώσουμε έμφαση και να δείξουμε πως η διαδικασία είναι σημαντική για εμάς. Στην συνέχεια, τοποθετούμε τα ερωτηματολόγια σε ένα εμφανές σημείο στην υποδοχή του συνεργείου μας (ή για τα συνεργεία που δεν διαθέτουν υποδοχή, σε κάποιο αρκετά εμφανές σημείο του συνεργείου) καθώς και ένα stand ή απλό κουτί όπου οι πελάτες μας μπορούν να αφήνουν τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια.
Στην συνέχεια, μετά το πέρας των εργασιών στο όχημα του κάθε πελάτη, ζητάμε με ήρεμο και φιλικό τρόπο από τους πελάτες μας να αφιερώσουν 2-5 λεπτά από τον χρόνο τους, ώστε συμπληρώσουν το Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών που έχουμε φτιάξει για αυτούς. Είναι σημαντικό να περάσουμε το μήνυμα πως η διαδικασία θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε και να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες συνολικά.
Αφού ολοκληρωθεί η συμπλήρωση, οι πελάτες μας μπορούν να αφήσουν τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια στο σημείο που τους έχουμε υποδείξει. Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε πως επιθυμούμε την συμπλήρωση όλων των ερωτήσεων. Τέλος, δεν χρειάζεται να θέσουμε κάποιο περιορισμό σε ότι αφορά τον αριθμό των πελατών που θα συμμετάσχουν στην έρευνα μας. Το στοιχείο αυτό εξαρτάται από την δυναμική και την κινητικότητα τους κάθε συνεργείου. Βέβαια, σε αυτές τις περιπτώσεις, όσο περισσότερα ερωτηματολόγια συμπληρωθούν, τόσο καλύτερη εικόνα θα έχουμε.
Διαχείριση Αποτελεσμάτων
Εφόσον έχουμε τελειώσει με την έρευνα και τώρα είναι η ώρα καταγραφής των αποτελεσμάτων, μπορούμε να κινηθούμε με δύο τρόπους: εφόσον είμαστε γνώστες τους Microsoft Excel, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πίνακα μέτρησης των αποτελεσμάτων και αν θέλουμε να προχωρήσουμε ένα βήμα πιο πέρα, μπορούμε να δημιουργήσουμε γραφήματα βάσει αυτών των αποτελεσμάτων. Αν όχι, μπορούμε απλά να δημιουργήσουμε έναν όμορφο πίνακα σε ένα χαρτί.
Αφού τελειώσουμε και με την καταγραφή των αποτελεσμάτων, θα αρχίσουμε να λαμβάνουμε τις πληροφορίες που αναφέραμε στην αρχή και που τόσο σημαντικές είναι για εμάς. Για να το κάνουμε πιο κατανοητό, εάν για παράδειγμα παρατηρήσουμε πως οι περισσότεροι πελάτες μας είναι ηλικίας 42-65 και αναφέρουν στην πλειοψηφία τους ως θέμα την καθυστέρηση των εργασιών θα πρέπει να μας προβληματίσουν δύο πράγματα: αρχικά, γιατί δεν προσελκύουμε μικρότερους ηλικιακά πελάτες, κάνουμε κάτι λάθος; και αν όχι, πως μπορούμε να τους προσελκύσουμε; Στην συνέχεια, θα πρέπει να δούμε καλύτερα τις διαδικασίες που έχουμε θεσπίσει, να συζητήσουμε με το προσωπικό μας και να προσπαθήσουμε να μειώσουμε τον χρόνο παράδοσης των αυτοκινήτων, καθώς αυτό είναι κάτι που απασχολεί τους πελάτες μας.
Η ερμηνεία των αποτελεσμάτων είναι μια πραγματικά συναρπαστική διαδικασία η οποία όμως θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα τους πελάτες σας και άρα να καταλάβετε καλύτερα τι είναι αυτό που τους προσφέρετε. Σε οποιοδήποτε βήμα της διαδικασία χρειαστείτε βοήθεια, το thessinergio.gr είναι δίπλα σας. Κατεβάστε το Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών από τον σύνδεσμο που ακολουθεί και ξεκινήστε την έρευνα σας σήμερα.
Καλή επιτυχία!
Αλήθεια, εσείς τι σκέφτεστε για εμάς; Θέλουμε πολύ να μάθουμε, για να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε!
Στείλτε μας μήνυμα στο info@thessinergio.gr, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω των σελίδων μας στα Facebook και LinkedIn (μην ξεχάσετε να μας κάνετε Like!) και καλέστε μας στο 24640 24644.