Ημερίδα με Θέμα: Διαχείριση Πελατών Συνεργείου Αυτοκινήτων
Αναπτύσσοντας τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και έχοντας πάντοτε ως κυριάρχο στόχο την επιμόρφωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν οι συνεργάτες μας, εγκαινιάζουμε μια σειρά από εξειδικευμένα σεμινάρια και ημερίδες, τα οποία θα καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος ζητημάτων που αφορούν τον κλάδο των επισκευαστών (και όχι μόνο!).
Η ημερίδα με θέμα την διαχείριση πελατών συνεργείου αυτοκινήτων παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο μηχανικός – ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων, ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους πελάτες του. Στο τέλος της εκπαίδευσης, ο επαγγελματίας θα είναι σε θέση να διακρίνει τις συμπεριφορές των πελατών του και να διαχειριστεί αναλόγως τον κάθε ένα από αυτούς.
Η ημερίδα περιλαμβάνει:
☞ Στατιστικά και οικονομικά στοιχεία, αναφορικά με την αποτελεσματική διαχείριση πελατών.
☞ Αναφορά σε υπαρκτά παραδείγματα εταιριών που υιοθέτησαν συγκεκριμένες πρακτικές και σχολιασμός των αποτελεσματών επί των πρακτικών αυτών.
☞ Διάκριση των συμπεριφορών των πελατών συνεργείου αυτοκινήτων.
☞ Πρακτικές βελτίωσης του Customer Service σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων.
Η ημερίδα απευθύνεται σε:
☞ Ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων.
☞ Μηχανικούς αυτοκινήτων (με ή χωρίς εργασιακή εμπειρία).
☞ Εμπόρους ανταλλακτικών αυτοκινήτων ή παντός τύπου οχημάτων.
☞ Επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων και σπουδαστές.
Κόστος Συμμετοχής:
? 15€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για συνεργάτες του δικτύου Thessinergio.gr.
? 55€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων. Στις 3 συμμετοχές, το κόστος διαμορφώνεται στα 140€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
* Ισχύουν ειδικές τιμές για άνεργους, φοιτητές του τμήματος μηχανολόγων μηχανικών και ΙΕΚ για συναφείς ειδικότητες.
* Στους συμμετέχοντες θα δωθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης (σε σκληρό χαρτί εκτύπωσης 260 γρ.), καθώς και Εκπαιδευτικό Υλικό.