Μέτρηση Επιτυχίας Πωλήσεων
Σε οποιοδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιείται κάποιος επαγγελματίας, είναι πολύ σημαντικό να είναι τεχνικά καταρτισμένος και να γνωρίζει καλά την δουλειά του. Ίσως περισσότερη σημασία και ειδικά αυτή την περίοδο έχει, το να είναι σε θέση να πουλήσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στο αγοραστικό κοινό και στους πελάτες του.
Η εξυπηρέτηση πελατών και η αποτελεσματικότητα κατά την διαδικασία της πώλησης είναι εξαιρετικά σημαντική, ειδικά όταν γίνεται από το ίδιο πρόσωπο. Λόγω του ότι στον κλάδο του συνεργείου, τις περισσότερες φορές ο επισκευαστής είναι και αυτός που αναλαμβάνει την διαδικασία της πώλησης, είναι καλό να έχουμε μια άποψη του πόσο καλοί ή όχι είμαστε ως πωλητές.
Αξίζει να αναφέρουμε πως το 80% των επιχειρήσεων θεωρούν πως προσφέρουν πραγματικά εξαιρετικό customer service, ενώ μόνο το 8% των καταναλωτών θεωρούν πως οι ίδιες επιχειρήσεις πραγματικά το κάνουν. Με την ίδια λογική, είναι πολύ πιθανό οι περισσότεροι από εμάς να θεωρούν πως είμαστε καλοί πωλητές, ενώ στην πραγματικά οι πελάτες μας να θεωρούν το αντίθετο.
Κατανοώντας λοιπόν την σημασία που έχει η πώληση ως μέρος της συνολικής εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας, δημιουργήσαμε έναν εύκολο και εύχρηστο τρόπο για να μετρήσετε τα αποτελέσματα σας, με βάση τις δικές σας επιτυχημένες ή μη πωλήσεις. Το εργαλείο που σας προσφέρουμε είναι απλό στην χρήση και μπορεί να αποτελέσει έναν “οδηγό” σχετικά με το αν πρέπει να αλλάξετε ή να βελτιώσετε ορισμένα χαρακτηριστικά σας κατά την διαδικασία της πώλησης.
Διαχείριση Αρχείου
Το αρχείο μας αποτελείται από 12 φύλλα στο Microsoft Office Excel. Κάθε φύλλο αποτελεί και έναν από τους 12 μήνες του χρόνου, ενώ δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των φύλλων σε ότι αφορά το περιεχόμενο. Βλέπουμε πως υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία που θα πρέπει να σημειώνετε μετά από κάθε ραντεβού στο οποίο επιχειρήθηκε κάποια πώληση, είτε πρόκειται για νέο, είτε για παλιό πελάτη.
Ένα σημείο στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι το γεγονός πως όσο περισσότερες πληροφορίες συλλέγουμε από την κάθε μας συνάντηση, τόσο πιο έγκυρα θα είναι τα αποτελέσματα που θα προκύψουν και φυσικά το ιστορικό αυτό και οι προσωπικές μας σημειώσεις μπορεί να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό βοήθημα για το μέλλον. Εντός του αρχείου δίνονται οι απαραίτητες πληροφορίες για τη χρήση του, αλλά μην διστάσετε να μας γράψετε για οποιαδήποτε απορία μπορεί να προκύψει.
Διαχείριση Αποτελεσμάτων
Κατά μέσο όρο, 9 άνθρωποι μοιράζονται μια καλή εμπειρία, ενώ 16 άνθρωποι μοιράζονται μια κακή εμπειρία, ενώ παράλληλα το 86% των ανθρώπων σταμάτησε να αγοράζει από μια εταιρία, λόγω μιας κακής εμπειρίας που είχε. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως είναι περισσότερο από σημαντικό να είμαστε σε θέση να μπορούμε να ερμηνεύσουμε την στάση των πελατών μας, να καταλάβουμε τι τους προβληματίζει και έτσι να το διορθώσουμε με σκοπό την καλύτερη εικόνα μας “προς τα έξω”.
Αν φυσικά το πρόβλημα της επιχείρησης μας είναι η ανεπάρκεια κατά την διαδικασία της πώλησης, τότε αυτό είναι κάτι που οπωσδήποτε πρέπει να γνωρίζουμε, έτσι ώστε να κάνουμε τις ανάλογες βελτιώσεις με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων του συνεργείου μας. Τέλος, από το εργαλείο που σας προσφέρουμε μπορείτε να έχετε και άλλα οφέλη, όπως για παράδειγμα οι προσωπικές σημειώσεις σχετικά με κάποιον πελάτη, οι οποίες μπορεί να αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες στο μέλλον.
Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε πως η ομάδα μας βρίσκεται κοντά σας ανά πάσα στιγμή και για οτιδήποτε χρειαστείτε. Ο στόχος μας είναι η βελτίωση των συνεργατών μας, έτσι ώστε να υπάρξει μια συνολική αναβάθμιση του κλάδου των επισκευαστών αυτοκινήτων στην χώρα μας. Κατεβάστε λοιπόν το αρχείο από τον σύνδεσμο που ακολουθεί και ξεκινήστε να παρακολουθείτε τα ποσοστά επιτυχίας πωλήσεων του συνεργείου σας άμεσα.
Αλήθεια, εσύ τι σκέφτεσαι για εμάς; Θέλουμε πολύ να μάθουμε, για να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε! Στείλε μας μήνυμα στο info@thessinergio.gr, επικοινώνησε μαζί μας μέσω των σελίδων μας σε Facebook και LinkedIn (μην ξεχάσεις να μας κάνεις Like!) και κάλεσε μας στο 24640 24644.