Πως να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα πιστότητας για το συνεργείο σας

Τα προγράμματα πιστότητας αποτελούν ένα καλό εργαλείο marketing για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων. Πολλές επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους εφαρμόζουν προγράμματα πιστότητας μέσω των οποίων επιβραβεύουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες τους και αποκτούν νέους, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τις πωλήσεις τους.

Τα προγράμματα πιστότητας αποτελούν μια αποτελεσματική λύση για τον κλάδο του συνεργείου καθώς μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να κάνουν τους πελάτες να επιστρέψουν στο συνεργείο σας. Πως όμως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα πιστότητας και ποια είναι τα οφέλη για το συνεργείο σας; Όλα αυτά τα ερωτήματα θα τα απαντήσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.

Ας ξεκινήσουμε αντίστροφα με τα οφέλη των προγραμμάτων πιστότητας για το συνεργείο σας:

 Βασικά οφέλη των προγραμμάτων πιστότητας για το συνεργείο σας

  • Διατήρηση πελατών. Οι πελάτες που επιβραβεύονται δεν εγκαταλείπουν το συνεργείο σας.
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων συνεργείων. Εφαρμόζοντας προγράμματα πιστότητας μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό προβάδισμα έναντι άλλων και να χτίσετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας.
  • Τα προγράμματα πιστότητας λειτουργούν ως εργαλείο word of mouth marketing (στόμα με στόμα). Οι πελάτες που επιβραβεύονται στο συνεργείο σας μπορούν να μιλήσουν σε άλλους ενθαρρύνοντας τους να φέρουν το αυτοκίνητο τους για επισκευή στο συνεργείο σας.
  • Αύξηση των πωλήσεων του συνεργείου σας.

Δημιουργία προγράμματος πιστότητας για το συνεργείο σας 

Aς δούμε σε αυτό το σημείο πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα πιστότητας για το συνεργείο σας.

Πρόγραμμα πιστότητας με στάμπα

Το πιο απλό πρόγραμμα πιστότητας είναι η σφραγίδα ή στάμπα. Μπορείτε να σφραγίζετε μια κάρτα που θα προμηθεύετε τους πελάτες που επισκέπτονται το συνεργείο σας. Μετά από κάθε επισκευή θα σφραγίζετε την κάρτα τους.

Αρχικά πρέπει να ορίσετε στις πόσες σφραγίδες θα επιβραβεύετε τους πελάτες και με ποιους τρόπους. Μπορείτε να προσφέρετε π.χ. στις 4 σφραγίδες μια έκπτωση για μελλοντικό service ή μια δωρεάν αλλαγή υαλοκαθαριστήρων. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε την επιθυμία στον πελάτη να επιστρέψει στο συνεργείο σας.

Επιβράβευση πελατών που μιλούν για το συνεργείο σας στα Social Media (Social Rewarding)

 Τα Social Media μπορούν να φανούν χρήσιμα για το συνεργείο σας. Μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να ανεβάσουν φωτογραφίες από το συνεργείο σας (π.χ. την ώρα της επισκευής) στα Social media χρησιμοποιώντας ένα συγκεκριμένο hashtag ή απλά να κάνουν check-in στο συνεργείο σας επιβραβεύοντας τους με διάφορα κουπόνια για υπηρεσίες του συνεργείου σας.

Με αυτό τον τρόπο αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα του συνεργείου σας στα κοινωνικά δίκτυα και ενισχύετε το ψηφιακό word-of-mouth marketing του συνεργείου σας με οργανικό τρόπο. Eνθαρρύνετε τους πελάτες να μιλήσουν για εσάς στα Social Media!

Referral Προγράμματα για τους πελάτες σας

Όπως είχαμε αναφέρει και σε περασμένο άρθρο τα referral προγράμματα αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο επιβράβευσης των υπαρχόντων πελατών. Μπορείτε να επιβραβεύσετε τους πελάτες που θα φέρουν νέους πελάτες στο συνεργείο σας με διάφορους τρόπους. Προσφορές, εκτπώσεις και κάποιες δωρεάν υπηρεσίες για κάθε νέο πελάτη που φέρνουν στο συνεργείο σας.

Εγγραφή του συνεργείου σας στην πλατφόρμα του Thessinergio.gr

 Το Thessinergio.gr προσφέρει ειδικές εκπτώσεις στα μέλη του. Μπορείτε λοιπόν να κάνετε σήμερα κι όλας την εγγραφή σας στην πρώτη online πλατφόρμα αναζήτησης συνεργείου αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Μετά την επιτυχή εγγραφή σας τα μέλη της πλατφόρμας που βρίσκονται στην περιοχή σας θα προτιμήσουν εσάς καθώς μπορούν να επωφεληθούν από τις ειδικές προσφορές που προσφέρει η πλατφόρμα του Thessinergio.gr στους κατόχους της ειδικής κάρτας μέλους.