Επικοινωνήστε μαζί μας 24640 24644|info@thessinergio.gr
stratoudakis
Kamaris
maliouras
ΓΕΑ
ΤΟΨΗΣ
Express ΚΤΕΟ Κοζάνης
Home>Προώθηση επιχείρησης, Χρήσιμες συμβουλές>4 τρόποι για να βελτιώσουμε την εικόνα του συνεργείου μας

4 τρόποι για να βελτιώσουμε την εικόνα του συνεργείου μας

Δημιουργούμε τον κατάλληλο χώρο υποδοχής για τους πελάτες μας

Ο χώρος υποδοχής μιας επιχείρησης, περνάει στον πελάτη το μήνυμα που η ίδια η επιχείρηση πρεσβεύει. Για παράδειγμα, ο χώρος υποδοχής ενός ιατρείου θα πρέπει να δημιουργεί το αίσθημα της ασφάλειας, της φροντίδας και παράλληλα να χαλαρώνει τους ασθενείς. Ο χώρος υποδοχής μιας εταιρίας τεχνολογίας, θα πρέπει να είναι μοντέρνος και πρωτοποριακός, υποδηλώνοντας έτσι την καινοτόμα φιλοσοφία της εταιρίας.

Με την ίδια λογική και σκεπτόμενοι οι ίδιοι σαν πελάτες, μπορούμε να πούμε πως ο χώρος υποδοχής του συνεργείου αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι πρώτα από όλα καθαρός, δείχνοντας έτσι ότι το αυτοκίνητο του πελάτη θα έχει την καλύτερη φροντίδα. Παράλληλα, θα πρέπει να έχει στιβαρά έπιπλα, υποδηλώνοντας έτσι την ασφάλεια, που ο κάθε πελάτης θέλει για το αυτοκίνητο του και τέλος, θα πρέπει να φαίνεται πρωτοποριακός, ώστε να είναι μέσα στο κλίμα της εποχής.

Δημιουργούμε ευχάριστες συνθήκες αναμονής για τους πελάτες μας

  • Πέρα από κάποιες περιπτώσεις όπου ο χρόνος αναμονής είναι σχετικά μικρός (όπως για παράδειγμα στην αλλαγή λαδιών), υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου ο πελάτης θα πρέπει να περιμένει για την ολοκλήρωση των εργασιών του αυτοκινήτου του αρκετή ώρα. Θα πρέπει λοιπόν να φροντίσουμε ώστε η ώρα αυτή να είναι ευχάριστη και όχι ανυπόφορη.
  • Εφοδιάζουμε το συνεργείο μας με κάποια μηχανή καφέ ή/ και έναν ψύκτη (ή ψυγείο το οποίο εφοδιάζουμε με χυμούς και αναψυκτικά). Παράλληλα, φροντίζουμε ώστε κατά τους θερινούς μήνες να υπάρχει κλιματισμός στον χώρο και αντίστοιχα τους χειμερινούς μήνες να υπάρχει θερμανση. Ακόμη, τοποθετούμε περιοδικά (κατά προτίμηση συναφή με τον κλάδο του αυτοκινήτου) και ιδανικά τοποθετούμε μια τηλεόραση στον χώρο. Τέλος, διατηρούμε το WC σε καλή κατάσταση, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους πελάτες μας.

Επιλέγουμε βιομηχανικό δάπεδο με εποξειδική επάλειψη

Το δάπεδο ενός συνεργείου αυτοκινήτων υπόκειται σε συνεχείς “καταπονήσεις”, είτε λόγω της τριβής με βαριά και ογκώδη αντικείμενα, είτε λόγω της επαφής με διάφορα χημικά, όπως αλκάλια, πετρέλαιο, βενζίνη και διάφορα άλλα απόβλητα. Γι’ αυτό τον λόγο, η τελική επιφάνεια ενός συνεργείου αυτοκινήτων θα πρέπει να έχει σημαντικές μηχανικές και χημικές αντοχές και φυσικά θα πρέπει να καθαρίζεται εύκολα.

Τα δάπεδα με τσιμεντοειδή βάση και εποξειδική επάλειψη παρουσιάζουν αντοχή και καθαρίζονται εύκολα, με αποτέλεσμα να αποτελούν την κατάλληλη λύση για ένα συνεργείο αυτοκινήτου.

Επιλέγουμε έξυπνες μορφές αποθήκευσης και ταξινόμησης των εργαλείων σας

Σκεφτείτε το εξής: ο τρόπος που είναι στημένο το συνεργείο σας, δημιουργεί σε μεγάλο βαθμό την εικόνα που έχουν οι πελάτες σας για εσάς. Αυτό σημαίνει, πως ένα συνεργείο που έχει τα διάφορα εργαλεία σε τάξη, τις εργαλειοθήκες καθαρές και τον μηχανολογικό εξοπλισμό σε σειρά, δημιουργεί (ακόμη και αν αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις!) την εντύπωση του επαγγελματισμού στους πελάτες του.

Γι’ αυτό τον λόγο, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ότι αφορά την αποθήκευση των εργαλείων μας και την χωροταξική ταξινόμηση του εξοπλισμού μας. Επιλέγουμε επιτοίχια ράφια και προσπαθούμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο, ώστε να κάνουμε με άνεση την εργασία μας. Τοποθετούμε τα μηχανήματα σε σειρά και εφόσον η συχνότητα χρήσης δεν είναι μεγάλη, τα σκεπάζουμε για να μην σκονίζονται. Τέλος, επιλέγουμε με προσοχή την κινητή εργαλειοθήκη μας, ώστε να χωράει τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε συχνότερα.

Η βελτίωση και φροντίδα του χώρου εργασίας βοηθά πρώτα από όλα εμάς τους ίδιους, ώστε να αισθανόμαστε άνετα στον χώρο όπου περνάμε αρκετές ώρες από την μέρα μας. Παράλληλα όμως, βοηθά τους πελάτες μας να αισθάνονται και οι ίδιοι άνετα μέσα σε αυτόν. Ο τρόπος που είναι στημένη μια επιχείρηση, από το λογότυπο, την πινακίδα, τα χρώματα που χρησιμοποιεί και άλλα στοιχεία, διαμορφώνουν στον πελάτη μια αντίληψη σχετικά με την επιχείρηση αυτή.

Επομένως, θα πρέπει να φροντίσουμε ώστε η εικόνα αυτή να είναι όσο το δυνατόν πιο άρτια και κοντά σε αυτό που πρεσβεύει το συνεργείο μας.