Οι 5 λόγοι που καθιστούν απαραίτητη την προβολή μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο

Η εποχή που διανύουμε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως “ψηφιακή εποχή”. Η εικόνα και τα διάφορα οπτικοακουστικά μέσα “παίζουν” σήμερα μεγαλύτερο ρόλο από ποτέ. Η ψηφιακή εποχή είναι γεγονός.
Τα νέα δεδομένα έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους εν δυνάμει πελάτες τους και μπορούμε να πούμε με κάποια βεβαιότητα, πως οι επιχειρήσεις που δεν “συμμορφώνονται” με τους νέους κανόνες του παιχνιδιού, θα ξεπεραστούν εν τέλει από την ίδια την εποχή.
Παραδοσιακά μέσα προώθησης όπως το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και τα έντυπα μέσα έχουν ξεπεραστεί και έχουν δώσει τη θέση τους στα νέα μέσα και τις ευκαιρίες που προκύπτουν μέσα από το διαδίκτυο, γύρω από το οποίο η γνώση συνεχώς εμπλουτίζεται, ανανεώνεται και αναπτύσσεται. Το διαδίκτυο μοιάζει να είναι ένας οργανισμός που μεταλλάσσεται καθημερινά ως προς τα χαρακτηριστικά και τη δομή του.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, της αλλαγής, ο μικρομεσαίος Έλληνας επιχειρηματίας καλείται να προλάβει τις αλλαγές και να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει τις “ψηφιακές προκλήσεις” που του επιφυλάσσει το μέλλον. Βέβαια, η προσαρμογή ενός παραδοσιακού επιχειρηματία στις νέες προκλήσεις, ακόμα κι αν αυτός έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο, είναι κάτι που απαιτεί εξειδικευμένη γνώση, υπομονή και κατοχή της μεθοδολογίας καθώς οι τεχνικές και οι μέθοδοι σωστής και αποτελεσματικής προβολής είναι κάτι που δεν επιτυγχάνεται από τη μια μέρα στην άλλη.
Είναι όμως πράγματι τόσο αναγκαία και επιτακτική η συμπόρευση και η εναρμόνιση με τα νέα δεδομένα; και αν ναι, γιατί; Εμείς θα σταθούμε σε πέντε (5) ενδεικτικούς λόγους που καθιστούν απαραίτητη την προβολή μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο:

1) Το έτος που μας πέρασε, οι χρήστες του Internet στην χώρα μας ήταν 7.072.534, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό 64,8% του συνολικού πληθυσμού της χώρας.
2) Στην Ελλάδα, το 60% των χρηστών χρησιμοποιεί το Internet καθημερινά.
3) Επίσης, το 83% των χρηστών αναφέρει πως το Internet είναι το πρώτο μέρος στο οποίο θα ανατρέξει για αναζήτηση πληροφοριών παντός τύπου.
4) Οι χρήστες, σε ποσοστό 56% αναφέρουν πως η «βασική πηγή» αναζήτησης προτού αγοράσουν ένα προϊόν, είναι οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google.
5) Το 74% των χρηστών του Internet χρησιμοποιεί το Internet για να συγκρίνει προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι λόγοι αυτοί, αποτυπώνουν τη χρησιμότητα και ευρεία χρήση του διαδικτύου και ενισχύουν τους λόγους ένταξης και σταθερής παρουσίας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Η προβολή, η δημιουργία και η διατήρηση της ταυτότητας μιας επιχείρησης είναι στοιχεία απαραίτητα για την επιβίωση και την εξέλιξη της.
Το Thessinergio.gr προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις προώθησης στο διαδίκτυο για ιδιοκτήτες συνεργείων ανά την Ελλάδα. Παράλληλα, με την έναρξη της νέας μας υπηρεσίας (Online Αποθήκη), μπαίνουμε δυναμικά και στην παροχή υπηρεσιών Cloud (Cloud Services) για όλους τους συνεργάτες μας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα «Πως Λειτουργεί» και ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες που προσφέρει η πρώτη Online πλατφόρμα προβολής και δικτύωσης σε όλη την Ελλάδα.

*Πηγή: https://www.consumerbarometer.com/en/trending/?countryCode=GR&category=TRN-NOFILTER-ALL
*Πηγή: http://www.internetlivestats.com/internet-users/greece/